Sunday, 21 August 2011

Tak Paham dan Tak Mau Nak Paham .

Aku tidor direct 2 hari, aku pun confius aku posa or tak. So aku bngun tido semalam aku siap siap nak kuar pegi makan. Dah la lately ni aku mcm sorang sorang ja. Orang takmau kawan ngan aku or aku yg takmau bkawan ngan orang ? Aku pun jd bertambah bertambah confius smpai kat kedai makan pun aku makan sorang sorang. Suma org tengok aku mcm pelik. Aku tgk diri aku takda pun yg pelik. Hish pasaipa la jadi mcmni ? Takpa lahh, besabaq la Azri oi... Nak balik rumah dah 3 ari ja lagi. Nak wat mcmna org takmau kawan. Sedih tu mmg sedih. Tp nk wat cmna. Kdg kdg ada hari kita jatoh ada hari kita naik. Klau kita dah buat salah aku kna la brubah cari salah aku. NOBODY PERFECT laaa. 
aku TAK paham dan aku pun TAKTAW
Maybe time orang susah nk guna aku baru la nak panggil aku ajak lepak skali, makan skali. Tp takpa laa, sem dpan nak pindah duk rumah sewa baru. Mahai pun mahai la sebulan dah duduk sorg sorg. Jnji susah senang aku, aku takmau kacau orang dh. Bila teringat balik sepanjang  3 bulan ni byk benda yang aku xperlu buat tp aku buat. Mcmna la aku nk buang semua perkara NEGATIF tu ? Susah nk buang tp klau jiwa betoi betoi kuat barulah buleh berenti. Aku tak menyesal tp aku nk merancang yg kedepan dan yang akan datang nih. KAWAN KAWAN pimpin lah dakuuu~ Tp kalau tiba tiba aku hilang hahaahaha~

No comments:

Post a Comment