Monday 22 August 2011

Keluarga saya ? Mereka ?

Salamm reader! So aku nk tunaikan janji aku untuk beercerita berkonklusi pasal family aku. Haha. Aku ada 6 adek bradek. Kami dilahirkn dalam 3pack. pack 1st Kakak aku(Nabilah)(88), Aku(90) dan adek aku (g-ah)(91). Kelompok pertama ni agak tough di mana kami bertiga diajar oleh parents dgn cara agak (DusshhDommmBommm$#^%&^*&) haha paham paham la. So kami bertiga ni klau ada masalah kami akan bergadoh bertumbuk untuk mendapat Keadilan walaupun lepas tu semua kena kunci duduk kt luar rumah. HAHA! Klau seminggu hanger tak patah 3batang, payung tak hancur sekaki tak lengkap la life pack 1st ni. HAHA! 


Dr blkg kiri: Dekyah, Mak, Abah, Anis,
Dpn kiri: Nabilah, SAYAdanDIA, G-ah
(raya taun lepas taun ni ;( )


So kemudian keluar 2nd pack Anis(93) dan Dekyah(94). Depa 2 ni agak beruntung lah sebab diorg kurang dan rasanya hanya 3% pun tak sampai kekasaran yg dilakukan oleh parent. Sebab kami sbg kakak dan abg dah Bommm Dusshh Banngg bagi pihak parent kami. Hahaha! Kami takda niat jahat nak buli tapi mengajar. Even diorg berdua nih kurang dipaksa tgk buku hari hari keja tgk KWBS apa tu K-POP apa suma sampai aku pun telekat kat Girl generation, SEMAK! tp diorg agak laju tangkap study. 




So Last Pack! Muhammad(2010) banyak cerita nk cerita pasal yg last ni. Haha masa dalam perut dulu budak ni kerap berjalan pi melawat aku kt (toootttt) haha. So dia untung la sebab dia laki. Aku sayang sggh kt dia sbb last last aku ada jugak adek laki. Hahaha. so bufday dia 16/8 aritu, Haha Apa pun sori dek moto adek abg teRROSAKKAN. Kekeke. 


p/s: next post Chacha ?
         sapa dia nih ?

No comments:

Post a Comment