Monday, 22 August 2011

Kejayaan besarr, dan harap ia berkekalan :D

Harini dengan gembiranya saya dah resign dan berjaya menahan nafsu saya terhadap benda alah yang agak memakan WANG saya selama saya hidup nih. Disebabkn benda alah tu, aku dah hilang banyak DUIT. Disebabkan benda alah tu juga aku hutang keliling pinggang dan paling sedih aku tak dapat Beli BAJU RAYA untuk tahun ni. So aku tak kesah dan tak MENYESAL langsung atas effect tu. But aku dah mula buat azam baru, di mana aku nak simpan DUIT dan sebelum akhir tahun ni, Target untuk pakai aksesori MOTOSIKAL yang lebih BAEK akan dilaksanakan. Biarpun lambat dalam mencapai LEVEL pakai RIM, HELMET mahal tp sebagai pelajar aku faham KEWANGAN adalah terhad untuk aku. Diorg yang bekerja yg 100% parents support UNTUNGlah. HAHA!! So tanpa rasa segan or private aku nk cakap "KAU TAK BERJAYA MENGAWALKU mrKiller!" Hutang sudah setel ! Now masa nk jadi normal. :D Bila kita marah dengan diri kita semuanya berjalan lancar. Kalau kita menyesal tu JUST SEKETIKA sahaja. Kepada semua addict bukan tak boleh berenti, BOLEH ja! Mau dgn Tak Mau ja. Terima kasih Ya Allah kau berikan aku hidayahMu. Aminnnn~~

SELAMAT TINGGAL

Hahaha ! Tiada wang yg dikeluarkan untuk ini !



No comments:

Post a Comment