Monday 20 February 2012

Mungkin dia bukan jodoh saya. Tgk orang lain bahagia lebih penting.

First time jumpa dia 15/12/2011. Kami agak kaku, but masing masing act like ourself. Takda cover cover. Jahat baik buruk kami tak pernah kami sembunyi. Masing masing tau kelemahan. Even baru ja knal n jumpa aku rasa ada love chemist. 

Second date 16/12/2011 aku dah nk balik kuantan for 2 weeks. Baru sehari ja jumpa dah nk bepisah. Dia teriyak, dia tak bg sy pi kuantan. Saya lap air mata dya. Even org ckp dia tak lawa, aku nk ckp dia la paling lawa. I still remember your words. Jgn tgglkn Bby smpai bila bila. Saya rindu memoriable moment ni. I really2 miss u.

Then aku balik, awal pagi dia mai ambik aku kt Shahab. Dia blanja aku mkn, tp dia takmau makan sbb takot gemok. Nampak ja kura kura biru dia sampai gembira tadak dahh, Biaq pn kekdg dia mai ambik aku naek trekta hijau dia. Aku tringat muka bangun tidoq dia dgn sweater merah. Dia comeeyyy. <3 <3 <3  I miss this too.

Lama lama kami dah renggang. Sebab aku suka beletiaq. Urmmm. Maybe sy tak cukop baek untuk awk. Awk boleh dpt laki lg baek lg. Syg mcmna pn sy kt awk. Sy kna lalui dan trima hakikat, syg awk kt sy maybe sementara. Saya dah bgtau kan kenapa sy suka beletiaq ? Siti Maziah bt Afifuddin andai terbuka peluang, terserinya jodoh. Saya nk awk jd teman hidup saya. Tadak manusia yang sempurna. Kisah hitam semua manusia mesti ada even sebaek mana pn. 

Sy suka ayat awak. Berombak Rindu. :')
Sy rindu awk yang dlu. :(

Saya doakan yg terbaek untuk kita. Insyallah. Amin.

No comments:

Post a Comment